نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان| رویارویی با تعقیب‌کننده

  • کد خبر: ۵۹۶۹۰
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان| رویارویی با تعقیب‌کننده
در آخرین بازی نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم صدرنشین مشهدی به آبادان می‌رود
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان، مشهدی‌ها باید در جنوب به میدان بروند. در این ایستگاه، تیم پالایش نفت‌آبادان حریف شاگردان شریف خواهد بود. این تیم اکنون اصلی‌ترین رقیب تیم هیئت خراسان رضوی در جدول گروه «الف» محسوب می‌شود؛ زیرا آن‌ها در جدول رده‌بندی در تعقیب صدرنشین هستند و تنها ۲ امتیاز فاصله بین این ۲ تیم است.

نبض تند هیجان در ایستگاه آخر

این بازی برای هر ۲ تیم حیاتی محسوب می‌شود. فاطمه شریف قطعا می‌خواهد نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان ببرد، همان‌طور که در طول مسابقات جایگاهش در رده نخست بود؛ اما این خطر در بازی آخر آن‌ها را تهدید می‌کند که این جایگاه را ازدست بدهند. در صورت شکست یاران شریف در آبادان، این تیم پالایش نفت خواهد بود که به صدر جدول صعود می‌کند؛ اما برد و حتی تساوی نیز می‌تواند جایگاه مشهدی‌ها در رده اول را تثبیت کند.
 
البته پالایش نفت آبادان امسال با جذب چند بازیکن مؤثر، بر‌خلاف ۲ فصل اخیر به تیمی سرسخت تبدیل شده است و با پیروزی در بازی خانگی برابر مس رفسنجان نشان داد چهره‌ای در حد‌و‌اندازه یک مدعی دارد. اگر نفت آبادان بتواند تیم هیئت خراسان رضوی را شکست دهد، می‌تواند لقب غول‌کش را به خود اختصاص دهد و البته سالن آبادان تبدیل به خانه عقاب‌ها می‌شود. از‌سوی دیگر باید دید ترکیب اعجاب‌انگیز گل‌زنان تیم شریف، می‌تواند انتقام دیگر‌تیم‌ها را از دروازه این تیم جنوبی بگیرد و گل‌های زیادی وارد دروازه زردپوشان کند یا خیر. این دیدار روز جمعه ۸ اسفند برگزار می‌شود و به‌دلیل حساسیت بازی، گلاره ناظمی، داور بین‌المللی، این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

برزیلی‌های مدعی

آبادانی‌ها از ۵ بازی انجام‌شده خود، ۴ پیروزی کسب کرده‌اند و تنها یک شکست در کارنامه دارند. مانند تیم مشهد، هنوز هیچ باختی به نام آن‌ها ثبت نشده است. هرچند آمار گل‌های زده کمتری دارند؛ اما ثبت تنها ۲ گل خورده در نیم‌فصل، آمار بسیار خوبی برای خط دفاعی تیم است. آن‌ها اکنون با ۱۳‌امتیاز در رده دوم جای دارند و تیم خراسان با ۱۵‌امتیاز در جایگاه نخست است. لیگ امسال برای تیم فوتسال پالایش نفت آبادان دیرتر از هر تیم دیگری آغاز شد.
 
در هفته اول مسابقات تیم نفت‌آبادان باید به‌مصاف پارس آرای شیراز می‌رفت؛ اما با توجه به اینکه تیم پارس‌آرا نتوانست به‌موقع مدارک نام‌نویسی اعضای تیم خود را ثبت کند، در بازی هفته اول غایب بود و نتیجه بازی آن‌ها ۳ بر ۰ به سود حریف یعنی تیم آبادان اعلام شد. شنیده می‌شد مسابقه پارس‌آرا با نفت آبادان به‌صورت معوقه برگزار شود، اما مسئول سازمان لیگ گفت فرصتی برای برگزاری مسابقات معوقه ندارند.
 
در هفته دوم نیز پالایش نفت با قرعه استراحت روبه‌رو بود و به میدان نرفت و به‌این‌ترتیب لیگ برای برزیلی‌ها از هفته سوم آغاز شد. در اولین بازی آن‌ها تیم تازه‌وارد کیمیای اسفراین را شش‌تایی کردند و اولین امتیاز خود در فصل جدید را به دست آوردند. بعد از دختران اسفراینی نوبت به دیگر‌تیم قعرنشین یعنی هیئت اصفهان رسید که پالایش نفت آبادان این تیم را با ۱۱ گل شکست داد. اما در هفته پنجم لیگ، پالایش نفت بعد از ۲ بازی آسان باید برابر قهرمان فصل گذشته یعنی مس رفسنجان به میدان می‌رفت.
 
مسی‌ها که اولین شکست خود را برابر تیم خراسان تجربه کرده بودند، در آبادان نیز متحمل یک باخت دیگر شدند. آبادان موفق شد ۲‌بر ۱ حریف قدرتمند خود را پشت‌سر بگذارد. در این بازی بعد از ۲ هفته کلین‌شیت، تیم آبادان اولین گل فصل را دریافت کرد. اما یک بازی دشوار دیگر در هفته ششم در انتظار این تیم بود. نفت بعد از ۳ پیروزی، نتوانست حریف رهیاب شود و هر ۲ تیم به تساوی یک‌بر‌یک رضایت دادند؛ نتیجه‌ای که اصلا برای آبادان مطلوب نبود و آن‌ها را کمی از تیم هیئت خراسان دور کرد. حالا آن‌ها در بازی آخر این فرصت را دارند که صدرنشین شوند.

آمار خوب شریف در آبادان

هفته گذشته بازیکنانی همچون مهسا ایرانمنش و مهدیه محمدزاده نتوانستند برای تیم خراسان به میدان بروند؛ زیرا آسیب‌دیدگی آن‌ها از هفته قبلش بهبود پیدا نکرده بود. فاطمه حسینی، گل‌زن جوان تیم، نیز با‌وجود مصدومیت زمان زیادی را در میدان نبود. با‌این‌حال نماینده مشهد این بازی را ۵‌بر ۰ با درخشش ارژنگی و شیربیگی به پیروزی رسید. از‌آنجا‌که این آخرین بازی نیم‌فصل خواهد بود و پس از آن تیم‌ها به تعطیلات می‌روند، شریف مشکلی ندارد تا فشار بیشتری به بازیکنانش وارد کند تا هر طور شده آبادان را در خانه شکست دهد؛ اتفاقی که هنوز تیمی نتوانسته است امسال رقم بزند.
 
سال گذشته تیم شریف یک‌بار در دور رفت و در خانه حریف، ۸‌بر‌۲ پالایش نفت آبادان را شکست داده بود و در دور برگشت نیز یک شکست دیگر با نتیجه ۶‌بر ۱ به این تیم تحمیل کرد و در پایان فصل نیز نفتی‌ها با ۱۱‌برد و ۱۲‌باخت در میانه جدول و رده ششم جای گرفتند؛ اما پالایش امسال با سال گذشته تفاوت‌های زیادی کرده است و باید دید با این تغییرات حریف تیم خراسان و مدعی قهرمانی می‌شود یا نه.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->